Despre Josi

Josi-Logistic
potential mare
si ambitii pe masura!


Josi –Logistic reprezinta un grup de firme, cu capital 100% romanesc, cu potential mare si ambitii pe masura. Proiectul a luat fiinta in anul 2005, ca o afacere de familie si in scurt timp investitia in factorul uman a devenit foarte importanta, societatea avand in prezent un numar de peste 60 de angajati.
Datorita bunei organizari a departamentului comercial, Josi a devenit in scurt timp unul dintre principalii furnizori de produse pe piata locala. Pe langa acestea, firma noastra distribuie si produse precum: oua proaspete, ulei, diverse sortimente de masline. Produsele noastre indeplinesc nevoile si asteptarile consumatorilor de azi.
Incepand cu anul 2008, societatea noastra si-a marit gama de produse prin importuri din Bulgaria, Grecia Polonia, Germania, reusind sa patrunda pe piata cu o serie de produse noi care au fost imediat apreciate de clienti – datorita gustului bun si a calitatii superioare.

Retea proprie
de distributie


Prin reteaua proprie de distributie, produsele noastre sunt furnizate in magazinele din Bucuresti dar si din judetele Ilfov, Ialomita, Constanta, Tulcea, Giurgiu, Dambovita, Prahova, Arges, Valcea, Brasov, oferind posibilitatea consumatorilor din România să se bucure de calitatea produselor Josi.

Din toamna anului 2015, Josi a devenit un jucator important si pe piata externa, realizand contracte de colaborare cu firme mari din Spania, Cipru, Anglia, deservind astfel comunitatile de romani din aceste tari cu produselor lor de suflet.

Noi nu dorim sa crestem doar volumul afacerii, mai curand suntem dedicati sa oferim calitate de top pentru a creste satisfactia si confortul oamenilor. Cautam in toata tara colaboratori care merg pe aceste principii.


Misiunea noastra

 
Misiunea noastra este de a oferi servicii complete, de calitate superioara si de a gasi permanent solutii profesioniste, inovative pentru clientii nostri. Ne-am propus sa ne impunem pe piata din Romania ca un important furnizor de produse lactate si de solutii logistice pentru clientii din retailul traditional. Misiunea noastra ramane de asemenea sa oferim sanatate zi de zi prin produse naturale de cea mai buna calitate si echilibrate nutritional.
 

Viziunea

 
Josi isi doreste sa devina lider in distributia de produse lactate traditionale romanesti. Sa fim alegerea dintai in materie de produse lactate, naturale; Calitatea ne reprezinta si pretul ne recomanda!
 

Obiectivele noastre

CLARVIZIUNE

Stim exact care ne sunt obiectivele, lucru care ii inspira si ii motiveaza pe cei care ne aleg.

OPERATIVITATE

Intelegem rapid necesitatile clientilor nostri si oferim solutii logistice rapide si profesioniste.

LUCRU IN ECHIPA

Suntem convinsi ca impreuna vom oferi cele mai bune si mai diversificate produse si actionam intotdeauna ca o echipa in slujba consumatorului roman, tot mai constient de beneficiile alimentatiei sanatoase.

INTEGRITATE

Conduita noastra respecta principiile eticii si legalitatii.

ANGAJAMENT

Punem in slujba clientului toate cunostintele, atributele si calitatile fiecaruia dintre noi pentru construirea unei relatii pe termen lung.

RESPECT

Promovam relatii care respecta diversitatea culturilor, comunitatilor si punctelor de vedere.

EXCELENTA

Oferim intotdeauna produse atent selectionate, orientare catre furnizori de top si suntem preocupati permanent de perfectionarea standardelor de calitate.

RESPONSABILITATE

Responsabilitate privind sanatatea consumatorilor si a populatiei in general, materializata printr-o oferta de produse echilibrate nutritional, fabricate in conditii de siguranta alimentara cu respectarea normelor europene in domeniu.

Furnizori


Ne consideram extrem de exigenti in alegerea partenerilor nostri, de aceea suntem foarte mandri de colaborarea cu fabrici de prestigiu din Industria Alimentara Romaneasca, ce detin toate certificarile impuse de legislatia europeana. Colaborarile cu acestea incep numai dupa auditarea fabricilor, iar toate receptiile de marfa se fac doar in prezenta documentatiei insotitoare complete. Misiunea Josi ramane in acest caz promovarea producatorilor romani si incurajeaza sustinut consumul de 3 lactate pe zi, pentru o crestere si o viata sanatoasa.

Evolutie


2015 a fost anul care a marcat fundamental atat evolutia cat si structura organizationala a companiei. Printr-un proiect amplu de dezvoltare a canalelor de vanzare, prin cresterea portofoliului de produse, prin dezvoltarea si specializarea echipei de vanzari, Josi si-a propus si a realizat o noua schimbare la fata, dar si in profunzime. Un proces de rebranding care a avut ca scop proiectarea bussines-ului la standarde moderne si pregatirea companiei pentru viitor.

Povestea Josi nu se opreste aici, acesta este doar inceputul ei si peste timp, impreuna ii construim viitorul.