Marcile proprii, o directie de dezvoltare din ce in ce mai “explorata” de catre companiile de distributie

j-gold
Segmentul premium, o uriasa oportunitate pe care Josi-Logistic o exploateaza din 2016
noiembrie 21, 2016

Marcile proprii, o directie de dezvoltare din ce in ce mai “explorata” de catre companiile de distributie

depozitP3Bucharest

In conditiile in care a rezista si a face performanta in piata de distributie a devenit o provocare uriasa, tot mai multe companii de distributie au abordat, in ultimii ani, o noua directie de dezvoltare: extinderea portofoliilor si cu marci proprii, fie intrand si in zona de productie, fie prin colaborarea cu producatori locali. Potrivit unui sondaj realizat de Modern Buyer, planurile de dezvoltare pentru 2017 ale mai multor companii ce activeaza in piata de distributie includ, pe langa incheierea unor noi parteneriate si abordarea unor noi segmente de piata, cum ar fi de exemplu zona Horeca, si dezvoltarea si/sau extinderea portofoliului, atat prin importuri cat si prin crearea de branduri proprii. 

Printre distribuitorii pentru care dezvoltarea portofoliului de branduri proprii va reprezenta o prioritate in 2017 se numara Josi-Logistic, DRIM Daniel, Roxana, Nitela, Duo Distributie, Whiteland sau Serpico.

In 2016, afacerile Josi-Logistic au depasit pragul de 7 milioane de euro, mai mult cu circa 40% fata de 2015, iar printre principalele surse de crestere s-a numarat extinderea portofoliului de produse proprii, dezvoltate in colaborare atat cu producatori romani cat si cu cei externi. Portofoliul de produse proprii cuprinde brandurile Josi, J’Olivia, Josi Mediteraneana si Josi Gold, incluzand atat branzeturi, cat si alte categorii: faina, oua, masline, ulei de palmier, produse pe baza de rosii (suc de rosii, rosii pasate, rosii decojite etc.), dulceturi, gemuri de patiserie, oua etc.

“In 2016, un proiect strategic a fost reprezentat de dezvoltarea a doua noi game dedicate comertului traditional, Josi Mediteraneana si Josi Gold, ambele fiind pozitionate intr-un segment de piata superior. Josi Gold inseamna produse de top, de calitate superioara, pozitionate in segmentul premium. Pentru un distribuitor, lansarea unui brand propriu in segmentul premium este o inovatie pentru ca, de obicei, in industria noastra nu se ajunge la un astfel de nivel. Pentru noi, Josi Gold este o oportunitate imensa de repozitionare, iar asteptarile noastre de la acest brand sunt foarte mari. Analizam oportunitatea de adezvolta si alte produse sub brandurile Josi Mediteraneana si Josi Gold”, a declarat Simona Alecu, Director de Achizitii, Josi – Logistic, intr-un interviu acordat Modern Buyer.

 

sursa: http://www.modernbuyer.ro